vrijdag 1 januari 2010

Gelukkig Nieuwjaar

Hierna volgt de nieuwjaarsbrief van een hoertje uit Minneapolis dat ze richtte aan haar oude vriend Charley en zoals het vertolkt wordt door Tom Waits op zijn onvergetelijk album Blue Valentine.

Geloof het of niet maar ik ben gestopt met het gebruiken van drugs en het zuipen van whiskey...Ik heb dat album Blue Valentine van Tom Waits dat je me ooit gaf hier nog steeds liggen, maar ik heb er genen platendraaier meer voor...
Toen Mario gepakt werd ging ik bijna helemaal door het lint en ben ik terug thuis gaan wonen, maar iedereen die ik er kende was dood of zat in den bak.
Ik denk wel dat ik nu gelukkig ben voor de eerste keer sinds mijn ongeval en ik wenste dat we alle geld hadden dat we ooit gespendeerd hebben aan dope.
In hemelsnaam wil je echt de waarheid weten, ik heb geld moeten lenen om diene advocaat te kunnen betalen en ik zal voorwaardelijk vrijkomen op Valentijnsdag.




----------------
Now playing: Tom Waits - Silent Night & Christmas Card From A Hooker In Minneapolis
via FoxyTunes

Geen opmerkingen: