dinsdag 15 juli 2008

Lula Pinball


Een oude cd-rom die ik enige jaren terug aanschafte kwam vandaag nog es boven water. Even nakijken of het deze keer op een recente computer wel wilde draaien, maar na een foutloze installatieroutine gaf het programma opnieuw de gekende foutmelding van weleer: "library not found". Deze keer besloot ik het er niet bij te laten en ging op internet op zoek naar mogelijke oplossingen voor dit probleem. De foutmelding en de oplossing ervoor bleek niet gedocumenteerd te zijn. Wat ik wel vond waren enige websites waar het programma als download werd aangeboden. Lula Pinball was een digitale flipperkastsimulatie van Independent Arts Production, maar wordt thans als abandonware aangemerkt. Op de site van http://www.abandonware-paradise.fr/ haalde ik een bestand af van een 59 Mb onder de naam Lula Pinball Sex, dat zich hier niet wilde installeren. Een tweede poging ondernomen dan maar, thans op de site Rapid Library, waar ik het bestand Lula_-_Erotic_Pinball.rar (76 Mb) afhaalde. Nog snel dat rare compressieprogramma Winrar (ca. 1.2 Mb) ergens opgeduikeld en geladen en toen succes! Na installatie verscheen het pictogram Lula Pinball 18+ op 't bureaublad.
Uiteindelijk kreeg ik de erotische flipperkast te zien. Ik heb zelfs keuze tussen vier verschillende tafels of flipperkasten:
  1. Pleasure World (Playbär)
  2. Lula Lover (Lula Inside)
  3. Space Bordello (Wet Attack)
  4. Photoshooting (Wet The Sex Empire)
Alles blijft toch nogal braafjes met de Rooie Oortjes strip-achtige cartoonfiguur Lula. Sexy is ze wel en naar t schijnt kan je zelf in expliciete scenes met haar terecht komen. Maar allicht ligt het aan mij of mijn leeftijd, die niet meer toelaat snel en alert te reageren op die flitsende pinball want ik geraakte er nog niet in. Misschien jij wel? Alleszins veel flipperplezier gewenst!

Geen opmerkingen: